Friday, January 5, 2018

දනාත්මක අදහස් වලට පණ දී ජිවිතය සාර්තක කරගන්න

ජනවාරි මාසෙ ඉදලම මෙන්න මෙ අලුත් අභ්යාසය පටන් ගන්න.හැමදාම කන්ණාඩිය ඉදිරිපිට හිටගෙන,ඔබෙ සරු ගුණ පහක් කියන්න.ඔබට ශක්තිය අවශ්යයි.ඔබෙ ආත්මය ශක්තිමත් කල යුත්තෙ ඔබයි.ඔබෙ හොද ගැන ඔබෙ ගුණ ගැන වෙන කවුරුත් කතා කරන තුරු බලන් ඉන්න එපා.කල්පනා කරලා බලන්න,ඔබෙ ලස්සන ගුණ කොච්චර තියෙනවද?එවායින් කිහිපයක් තොරාගෙන කණ්ණාඩිය ඉදිරියෙදි ඔබට ඇහෙන්න ඔබටම හොදට කියවන්න.සමහරවිට ඔබ ඊයෙත් නරක ගුණ දරපු කෙනෙක් ලෙස ඔබට දැනෙන්න පුලුවන්.අතීතයෙන් අපට වැඩක් නැ.වර්තමානයෙ මෙ අද මෙ දැන් ඉදලම අපි හොද වෙමු.නරක මිනිස්සු කවුරුත් නැ.ඔක්කොම හොදයි.නරක ගුණ අයින් කලාම මිනිස්සු හොද වෙනවානම් නරක මිනිස්සු කොහෙද ඉන්නෙ? අපි ඔක්කොම මෙ ලස්සන විශ්ව බුද්දිය විසින් නිර්මාණය වු උත්තරීතර මන උසස් සතුන්. මනු සතුන්.
ඔබෙ පහසුවට ගුණ කිපයක් මෙතැන ලියන්නම්.හැබැයි මෙ ගුණ වලට අමතරව මනුස්සයන් සතු විවිද හොද ගුණ තියෙනවා තව දහස් ගණනක් 

  • මම මගෙ හදවතටත් ශරීරයටත් ආත්මයටත් ගොඩක් ආදරෙයි.
  • මම හොද මතක ශක්තියක් තියෙන කෙනෙක්.
  • මම කළගුණ සලකන කෙනෙක්,කළ අගුණ නොසලකන කෙනෙක්
  • මම එඩිතර ප්‍රගතිශීලී කෙනෙක්
  • මම අනාගතය සැලසුම් කරන විශිශ්ට මනුස්සයෙක්
  • හැමොම සතුටින් ඉන්නවා දකින්න මන් ආසයි
  • මම නිතරම මගෙ දියුනුව  ගැන හිතන කෙනෙක්
  • මන් කාලකණ්ණි වෙන් නැ.
  • නරක මිනිස්සු අතරෙ මන් හොද කෙනෙක්
  • මම ඉතිරි කරන කෙනෙක්
  • මම හොද දානපතියෙක්
  • මම දිවිහිමියෙන් දෙමපියන්ට සලකන කෙනෙක්
  • මගෙ හොදම විනොදාන්ශය දැනුමින් පොශණය වීමයි
  • මම හොද මිතුරෙක්                                                                                

 මෙ අතරින් ඔබට ගැලපෙන ගුණ තොරාගෙන කණ්ණාඩිය ඉදිරිපිට විනාඩි තුන හතරක් දිනපතා කියවලා බලන්න.ලස්සන ගුණ ගොඩාක් ඔබ තුල ඇති.එ ගුණ වලින් පහක් විතර දිනපතා ඔබ ඔබටම කියවාගන්න.ඔබ ඔබ ගැන පුන්චි පුරොකතනයක් කරන විට ඔබෙ ලොකු වෙනසක් වෙනවා.නරක දැ ඔබෙන් බැහැර වෙනවා.ඔබ හොද මනුස්සයෙක් වෙන්න පටන් ගන්නවා.පිට කෙනෙක් ඔබෙ හොද කියනකොට කොච්චර ආසද?එ වගෙමයි ඔබ ඔබෙ හොද ඔබට ඇහෙන්න කියවන කොට ඊටත් වඩා ඔබ කැමති.ඔබ ඔබව අගය කරගන්න.තව කාටවත් ඔබෙ අගය තෙරෙන්නෙ නැ.සමහර අය ගුණ මකනවා.එකනෙ ගුණමකු මිනිස්සු කියන්නෙ.ඔබ කාගෙවත් ගුණ මකන්න එපා.ඔබෙ ගුණ විශෙශයෙන්ම මකා දමන්නම එපා.එවා මතුකර ගෙන ජිවිතය තව සරු කරගන්න.


4 comments:

  1. වටිනා අදහස්..

    ReplyDelete
  2. ගොඩක් වැදගත් දෙයක් පෙන්නල තියෙනවා.ලස්සනයි ඉමී

    ReplyDelete
  3. ගොඩක් වැදගත් දෙයක් පෙන්නල තියෙනවා.ලස්සනයි ඉමී

    ReplyDelete

රුවන් වැකි බලන් සකි

"නිශ්චිත සිහිනයක් සපුරා ගැනීමට කැමති කෙනකු විසින් ළඟා වූ විට, අප බොහෝ දෙනෙක් සරල උපදෙස් ලබා දෙයි: සිතන්න ධනාත්මකයි!"  ( Gabriele ...